Інформація про результати роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2021 року

Одним із пріоритетних напрямків роботи Державної екологічної інспекції у Львівській області є забезпечення реалізації конституційного права кожного громадянина на звернення. Задоволення законних прав та інтересів громадян відіграє особливу роль у забезпеченні постійного зв’язку між Інспекцією та громадськістю.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшли до Інспекції протягом січня-червня 2021 року складає 428 одиниць, з них: 341 заява, 86 скарг та 1 пропозиція. Що стосується надходження звернень: 234 звернення надійшло поштою та через мережу Інтернет, 98 звернень отримано за належністю від органів влади, 96 - від інших органів, установ, організацій.

Усі звернення було розглянуто: 89 - вирішено позитивно, на 134 – дано обґрунтовані роз’яснення, 162 – передано за належністю, 42 звернень знаходяться у стадії розгляду.

У зверненнях громадян, що надійшли до Інспекції були порушені  питання різної тематики. Найбільш актуальними залишаються питання щодо знищення лісових та зелених насаджень. Друге місце за актуальністю посідають звернення щодо облаштування несанкціонованих сміттєзвалищ та самовільного захоплення, на думку заявників, земельних ділянок. Слід зазначити, що всі звернення розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, своєчасний та якісний розгляд звернень громадян знаходиться на постійному контролі керівництва та працівників Інспекції.

eкологічна мапа

Стихійне сміттєзвалище? Не знаєте куди звернутись? Повідомте нам та відслідковуйте статус вирішення!
Залишити звернення

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці